2015年8月25日 星期二

深入探討迪士尼美語世界及oxford path

今日花妹又係gym玩到好忘我了!
早前有一個在迪士尼美語世界工作的朋友嚟我家探我同花花,由於我家中有一套oxford,佢就問一下我的意見覺得兩套教材的分別。同讓我好好了解迪士尼美語世界。

首先,不得不承認美語世界在BB界能夠生存到現在十幾年,必然有佢的道理。除左Micky同Minnie夠可愛的同時,美語世界的配套的確唔少。例如有playgroup、有畢業典禮、有外籍人仕打電話比小朋友唱歌傾計等等。相對oxford始終只有三年歷史的確冇咁好配套。

好多人誤解了迪士尼主張小朋友睇DVD,但其實佢地都主張同小朋友睇書,玩咭機及poster等,能夠大大提升親子關係。

由於oxford一定要講故事比小朋友時,所以父母就要有少少的英文底子了。當然你可以比小朋友用點讀筆或播CD的 story audio 比小朋友聽,但講故事比小朋友聽絕不是搬字過紙,除左睇到咩講咩仲要加以想像。有人話連故事書的封面都能講30分鐘啊!

Oxford Path正正因為要講英文故事,四大長老又唔識英文,又唔想比小朋友學左賓式英文,咁唯有自己教啦!在職父母如果放工時間準時還可,經常要OT就可能會半途放棄同小朋友講故事了。所以我覺得oxford比較適合FTM及英文唔差的爸媽。說實話,由於我天天講兩次故事比花花,親子時間又多左了。親子時間真的好sweet呢!♡(^ε^ )♡

迪士尼則可以比在職爸媽,因為開著電視BB就乖乖學習了。當然父母都要付出時間同Bb玩playmate啦,要是父母連少少時間都唔付出,那能要求教材放係到小朋友就自己會識呢?的確迪士尼真係好 user friendly ,而且如果父母英文唔算太好及太忙,都可以麻煩工人姐姐或四大長老代為播碟同玩遊戲!

其實聽完朋友講解,花媽內心真係掙扎左一下要唔要多買一套迪士尼比花花,當然花爸及花婆都覺得唔平又有一套教材已經好足夠了。

未能同屋企人有共識唔緊要,攞套試用裝返屋企了解下先啦!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言