2015年8月12日 星期三

放下花花

 
今日終於可以放低花花幾個鐘同廣華媽媽們一齊出去。放低左花花既擔心又爽皮。終於唔洗揹到膊頭痛唔洗揹住個大袋入面除左銀包電話其他野都唔屬於我。自由是多麼可貴└(^o^)┘ 但快樂時光過得特別快,好快我又要接返花花。雖然花婆婆好想繼續湊,但其實我真係好唔放心。
再晚上帶埋花花見各KE靚姨姨同姐姐。好耐冇見喇。Maple姐姐同Sam姨姨更加係未滿月見過就冇見過了。依家連Sam姨姨都離開了大韓,我地08的香港crew全部解散*@_@* 依家只得番4個senior。今次聚會得知所有人都安好(睾別係花媽好朋友maple姐姐)我都覺得好開心。最希望車厘姐姐快D搵個男朋友啦!希望我地08KE babies由吱吱同花花再加上去啦。唔會下個會唔會都係女呢♡(^ε^ )♡ 

沒有留言:

張貼留言