2015年8月18日 星期二

Tutor Time Last Day

不經不覺原來今日係tt last day啊! 因為下星期放summer holiday,所以今個月只有三堂,而變相我地今日last day了。

可能班主任及英文老師離開了,TT一時調動唔到老師,所以由上個月開始到今日已經換左兩次班主任兩次英文老師,而今日的英文老師真係好hea。把聲好低沈吸引唔到小朋友而且唔會帶動氣氛,反而年紀好似細過我的過度hyper班主任Miss Pinky真係好投入,我真係好欣賞佢呢。細心一問原來佢係主要N班老師呢。真係估佢唔到。

今日同tt媽媽們討論了一下。依家已有york,pips,sjc及zenith可以交表了。think則可以download form但9月先交表。如果在tt繼續讀就可以到入學年齡足2歲可優先直上N班。而10月就會有簡介會了。同花花離開tt而去noble place唔知係咪正確的選擇,但我希望我冇選錯啦!

沒有留言:

張貼留言