2016年1月27日 星期三

教材的重要性

早在花花出世前,我已經買了一套oxford path的教材,準備由胎教開始使用
為小朋友選擇一套正確又能夠幫助小朋友偷快地學習的教材真的很重要.當初我同花爸在BB展分別遇上oxford path及迪士尼美語世界,始終一套教材都要幾萬蚊,我同花爸亦唔係大富大貴的人,所以經過一輪考慮之後,決定買一套oxford path.當時我心想,oxford path咁新,要買套二手應該好難,咁倒不如買套二手迪士尼啦!所以把心一橫,決定買一套oxford path.

花媽一直都係好跟從oxford path 的education consultant指示,每日同花花講主set一本書一次及BB set一本書一次,每本各15分鐘.當中有聽CDs有玩字咭有玩poster,花媽真係能夠大大聲講我係跟足指示去教導花花,Education consultant同我講唔好用點讀筆住因為怕小朋友以後只用點讀筆先肯讀書,我深信不疑.一直都唔用點讀筆,但其實心裏有一個疑問,如果由不會講英文的四大長老照顧或爸媽本身英文唔算好,點可以直接用英文教授小朋友呢?!不要緊,花媽雖然英文不是順正的鬼妹英文,但尚算能夠同外國人溝通,那好吧!我硬著頭皮每天同花花讀書聽歌玩字咭,就算同花花去旅行我都會1帶CDs及書出發.先不計胎教的日子,由出世到現在,我已用了oxford path 16個月了.成效我只能說花花很喜歡閱讀,拿起書便會一直揭呢!
看看花花在4-5個月時由咬書,到6個月後開始喜歡揭書!
今天同花花在Noble Place上課,我問一位一齊上堂的媽媽女兒是否在用迪士尼,佢答我係啊!點解我會咁問?!因為果位媽媽上堂時無意間都會唱左迪士尼的歌,所以我估呢位媽媽係有用迪士尼的.而我真係好想研究迪士尼美語世界有冇效。後來大家傾傾下,呢位媽媽就同花媽講佢的女兒一早已識分A-Z及迪士尼poster內的生字(包括動物及其他迪士尼內有教的生字)....WHAT????!!!!!!佢的女兒只係大花花一個月,而且仲要一早識晒!!!!!咁我呢16個月教左花花乜野?????????點解佢乜都唔識除左睇書????????

好!!!!我決定用埋我的積蓄都要買一套迪士尼比花花及草草.心諗:兩個一齊用就乜都抵晒啦!!!(花媽C9心態)希望花花學有所成再同大家分享啦!!

不要忘記取免費試用裝啊。
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

2 則留言:

  1. 花花草草媽媽,你好,請問你的小朋友現在還需要用baby set嗎? 如果不再用了,可否轉讓給我初生bb用? 謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,因為我的Baby set已經比小朋友玩到七零八落了。所以你可能要搵其他人買了 ^^

      刪除