2016年1月21日 星期四

迪士尼讀咭機

由於花花倒瀉水樽內的水,當然要自己清理啦!

由於st andrew 早前水浸,仲未清理好,所以今日星期四都比較得閒。訓醒直接到noble place上pg了。回家同花花沖完涼,花花又捉花媽入房玩玩具及字咭。花花真心喜歡字咭,基本我一日同花花玩一次,但花花有時一入房指住咭機,我就知道佢又想玩咭機了。

由於迪士尼咭機我係放於當眼處,每日花花入房就會指住咭機要我碌咭比佢。當然花花有好學之心,花媽亦不能懶惰,而且每日碌10張咭又唔辛苦。最近碌ice cream咭,花花就能指出poster上的ice cream了。今日花花仲發現了原來另一張poster都有ice cream呢。雖然花花未能發音,但見到花花能夠對一樣可以啟發到佢喜歡英文的玩具感到興趣,呢樣是最難能可貴的。


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言