2016年1月30日 星期六

花花草草的迪士尼美語世界

包裝嚴緊,真係拆都拆到花媽手軟
終於等到迪士尼美語世界的到達,運送工人送上唐6上氣唔接下氣,花媽都覺得唔好意思。迪士尼的搬運哥哥態度好好啊!送到上嚟已經上氣唔接下氣,仲除鞋搬埋貨入屋,除鞋呢樣野花媽真係好欣賞,因為唔係搬運哥哥都識得除鞋。圖中只係得16箱物品,但其實應該仲有書櫃及一大箱玩具,但由於花媽好快搬離唐6,所以要求 consultant可否等我搬左先比埋書櫃同玩具我。想不到consultant一口答應,真係好滿意迪士尼的customer service。 Consultant仲話星期一上嚟幫我點貨同教我點用啊!又係唐6(>﹏<) 真係超級唔好意思。話時話我買另一套教材都係自己點貨咋,果時花媽仲大住個肚\(╯-╰)/ 仲要冇人教點用...!

真係執到一半要休息下,花媽有少少攰*@_@* 
好期待書櫃啊!
花媽立即開straight play比花花睇,花花睇到眼都唔眨~@^_^@~ 
好期待星期一 consultant嚟教我用啊!


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言