2016年1月9日 星期六

York PN 面試

Interview完就可以玩小火車了!

本身應該12月21日面試的花花,因為果時我地要去上海,幾經內心爭扎決定寫信比學校希望可以改時間,本身就咁打去問可唔可以改期,校方好決絕咁話唔可以。我絕對明白啊!個個都謝改期,學校咪好唔得閒?!後來我再打去問學校因為我地一早已出機票了,校方知道後叫我地影印花花的機票及寫封信比校長。結果就比左1月9日的期我地了。

今日花花特別早起,8 點就起左身了。食完餐,我地打算叫花花再訓,點知花花唔肯。結果去到interview仲好精神,york 的校舍真係好大。去到仲有 bouncy castle,小火車同滑梯玩。由於我地早到,花花見到滑梯就兩眼發光,越玩越精神(>﹏<)  為左面試唔好體力透支,花媽花爸決定面試前5分鐘停止花花的活動,準備心情面試。

由於只有兩個班房,一次只面試3個小朋友。花花又係最尾數group。最後我地等左1小時(⊙o⊙) 天啊!!花花由8am到12都未訓喎!!!幸好花花心情尚可。面試時有少許扭計。一共有6個題目,有ball,fruit,matching,stacking cup,body parts及另一個花媽忘了。我幫花花選了ball,matching及body parts.

Ball老師叫roll the ball, catch the ball及throw the ball,除了roll the ball做唔到外,花花都ok。matching 則有紅及黃色積木各兩舊要分反開,花花做唔太到//(ㄒoㄒ)//  而最後 body parts 只係問眼耳口鼻Y(^_^)Y。花花完全成功!!!大致上我媽同花爸覺得花花表現相當唔錯啊!!

老師亦問左花媽幾條問題,對花花有咩期望,點解選york,用咩語言同花花溝通及平日同花花有咩活動等等。


沒有留言:

張貼留言