2016年4月13日 星期三

花花美國之旅

臨別的依依不捨,花爸“i love you!”
不算期待的美國之旅來了,終於要同花爸分開一段時間。真係好擔心花爸搬屋同還樓比業主呀!希望一切順利,花爸考試都要順利啊!

入左禁區後真係有情不自禁咁想流馬尿,好似細個去美國讀書咁。呢兩年真係好少離開花爸,仲要一段時間添。原來我係咁唔捨得花爸架!

入到禁區有個比小朋友玩的地方,
玩到花花唔捨得走啊!
當我地想去買支水同少少糖食時,經過機場有個比小朋友玩的設施。唔算大,但勝在可以比小朋友奔跑,可惜志方唔算乾淨,其實地毯真係唔太適合小朋友玩。
上次去日本時已經見到有呢款手推車,
當時都好想比花花坐,今次試到了!Y(^_^)Y 
熟睡的花花
未到兩歲的小朋友可以買infant ticket上機,記得book bulk head seat 仲可以安裝baby bassinet添架!雖然花花under 14kg,但花花比較長,要曲腳訓啊!
成尊佛咁`(*∩_∩*)′ 
最後我地順利到達美國啊!以前花媽即使做crew都成日比人捉入房等,可能我今日個樣太呢hea...又冇叫安檢又冇捉入房。└(^o^)┘

Hello! SFO

沒有留言:

張貼留言