2016年4月27日 星期三

二手迪士尼美語世界

有左草草後,花媽都參加左唔少的媽媽group,好多媽媽都覺得淘寶迪士尼又平又抵用,而我之前都買過淘寶迪士尼,之前其中一個blog都已經講過淘寶迪士尼的唔好處,所以係呢到我都唔再提了。同樣地group內的媽媽都會話買二手迪士尼,到底二手迪士尼好唔好呢?等我同大家分析下啦。

我家那套二手迪士尼
1. 二手迪士尼一般都冇保養,小朋友最鐘意撕書撕咭或者掉野,萬一唔覺意比小朋友撕左本書或者掉爛左部咭機就真係血本無歸。

2.市面上好多二手迪士尼都係因為賣家唔願意去同小朋友玩而放售,而賣家根本唔識用套教材,結果浪費左套教材,試問一個唔識用的人又點可以教你點用套教材呢?

3.好多二手迪士尼都係唔齊。以我呢套為例,賣家呃我話除左點讀筆外就乜都齊,點知返到屋企少左成套書同埋D玩具。要怪只怪自己唔點齊貨同太易信人。

4.即使買一套仲有會籍的教材,但會籍係跟人唔係跟書,到會籍完左又要搵返賣家繼續續會,但又有幾多個人賣左套書比你後仲會繼續幫你續會呢?

5.其實迪士尼美語世界除左書本,DVD同CD外,仲有好多配套,例如playgroup,電話唱歌傾計及一D親子活動等。而且以上等活動都係全英語進行,有唱遊、有Live show,互動好玩,仲可以銜接我地平時同小朋友玩的迪士尼美語世界,完完全全可以將日常學到的迪士尼運用出嚟。

6.一般買二手就一定要去賣家果邊自取,無論貨品齊唔齊都好,要一個人拎咁多書由一個地方返屋企都咪話唔辛苦。當然,你可以話我call車咪得囉!call車你咪唔可以check貨又要比左錢先。到時比人呃就慘了。(請大家唔好介意我咁陰暗面成日諗比人呃,但真係試過一次我怕怕了)

7.二手衫我地都話可以用1比99去清潔,但二手書又可以點清理呢?如果因為二手書內有細菌令小朋友病左反而得不常失呢。

同時,好多媽媽group的家長都會買左迪士尼,佢地好多都會認為雖然貴但物超所值。今日我同花花玩play along入面的玩具。早前佢唔識分tomato, apple同 strawberry,可能因為全都係紅色,但佢今日已經能夠拎晒所有唔同的蔬果比我了。真係只能講“只有買遲,不會買錯”~@^_^@~  而且我越用越對佢有信心。

下次等我講下我比人呃的過程,希望我的故事能夠警醒更多想買二手迪士尼美語世界的家長們,買二手前真係要三思。

點解仲要買二手,攞份試用裝啦!反正唔洗錢
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

7 則留言:

  1. 可唔可以分享下其實裡面應該包幾多本唔同既系統既書比我買二手對下貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 主課程有12本書,點讀書有12本,sing along 1-4各一本

      刪除
  2. 正考慮買還是不買,jOIN全新的還是買易手。
    多謝分享!

    P.S.: 得不『償』失

    回覆刪除
    回覆
    1. 買的話我會建議你買全新,一定要有人教你點用架!

      刪除
  3. 有興趣了解你話買二手俾人呃嘅過程,thx!

    回覆刪除
  4. 其實D PLAYGROUP貴唔貴?

    回覆刪除