2016年4月5日 星期二

Snoopy World @ Shatin

第一次坐小船的花花
簡唔中都同花婆去沙田,花媽經常都想帶花花去snoopy world玩,可惜一係太多人一係冇時間。今日花花唔洗再上playgroup,有時間當然要去一去啦!

呢到最吸引花媽的地方就係有免費的小船坐啊!!!想當年花媽都坐過一次駕...哈哈,當年仲係講緊電話三百萬像已經係好勁!!!但由於草草係到,花媽唔可以同花花玩小船,唯有托花婆婆同花花玩啦!唔知係咪大多小朋友玩呢?!果到的工作人員已經習慣整停船比家長們影相了。`(*^﹏^*)′ 如果小朋友1.2米以下就一定要家長陪同啊!
嬌肖的花花
而school bus又係小朋友最鐘意玩的地方,school bus冇野特別,又冇坐椅但就有小朋友最愛的呔盤一大個。個個排隊玩,可惜花花前面的內地哥哥死都唔肯讓比花花玩,所以花婆婆都勸服左花花離開了。而各位家長大可放心,school bus上有兩部分體式,唔會太熱又唔會夾凍呢!
超開心的花花
而最失望係snoopy world 竟然冇open個滑梯遊樂場比小朋友玩,又唔見得係維修中,希望下次花花可以玩下遊樂場設施啦!

沒有留言:

張貼留言