2016年4月8日 星期五

石屋咖啡冰室 @ 九龍城

社企開的石屋咖啡冰室,志在陪育年青人做咖啡師,所以食物唔貴而且環境清淨,又少人。有個大平地比小朋友奔跑,真係花媽好喜歡的地方。而且只有兩張長木椅,以花花歲半的高度都爬唔到呢(花花暫時84cm),暫時尚算安全。而且只有一個細細的小門口,小朋友未必會跑去果到玩。就算花媽坐係到都可以清楚睇住花花,唔洗怕比其他較大的小朋友推倒,可以安安靜靜咁歎茶。

大平原任意狂奔
狂奔後的花花
而最大驚喜係有個小博物館,內容主要有關舊九龍城的一事一物。家長都可以帶大少少的小朋友來認識一下舊九龍城!來一個下午茶,經濟又實惠。佢地仲有有實內或室外可選,怕熱可以坐室內,有一D舊式陳例品欣賞啊!

花媽同花婆食左兩個早餐連熱飲都只係$97。在九龍城呢個鬧市中有一點的平靜而且價格實惠,真係值得一試!星期二至日開8am-6pm,逢星期一休息啊。10:30am及2:30pm有導賞團啊!建議平日可泊車到九龍城廣場再經九龍城寨公園行過來約10-15分鐘。九龍城廣場日泊只係$40啊!
咖啡室門口,好古式古鄉吲!
迷你博物館的小擺設
(不要期望,因為博物館真係鄛細,基本呢個係唯一擺設)

沒有留言:

張貼留言