2016年6月20日 星期一

沒有起跑線?

呢兩日係媽媽谷都好hot的話題就係“贏在射精前”,照咁計...花花同草草都唔係1月出世,我已經輸左兩次*@_@* 其實當我知道花花9月出世時,我都希望佢可以8月出嚟,的確差一個月就連好多PN連申請入學的機會都冇,例如學之園同SC。但我從來冇打算過一定要生一月BB,生BB係自然野,下下要計住度住,人的埥活同機械有咩分別呢??

節目入面講到媽媽Irene(原來佢同花媽都係8、9、10月媽媽谷的)””話一個朋友的女女6個月已上playgroup了,我想講花花都係6個月上playgroup,如果你問我上playgroup有冇用,我真係唔敢答,但最少我覺得小朋友唔驚人同可以早少少在一個安全環境下接觸陌生人,花媽又可以認識唔同的媽媽們,大家分享一下湊B資訊。可能由6個月開始花花在playgroup已學會要clean up,依家佢都會自動自覺收拾玩具,呢一下係我覺得好欣慰的。

Fb圖
節目中當年沒女Toby同老公提及想買一套6萬蚊的教材,我相信唔係迪士尼美語世界就係Oxford Path,而老公就話佢痴線。其實我買左oxford比花花後再買迪士尼美語世界時,內心都爭扎左好耐,始終唔係幾百蚊而係講幾萬蚊。當然每個家庭的負擔能力唔同,花媽的迪士尼美語世界都要用老本買,但花花用完真係識多左好多野就覺得我的付出係冇錯的。依家花花21個月又會跟住唱歌(當然唔係成句句子啦!),又鐘意睇書,玩讀卡機等等,預學習於娛樂。而且我都有私心嘅,始終買左仲可以比草草胎教用,唔係話oxford path唔好,但花花胎教用oxford path我唔覺佢特別叻。我有一個朋友一直同女女用oxford path,佢見到花花認字片都覺得花花好叻識好多野,反而佢女女除左鐘意睇書就乜都冇了。

當然好多人都覺得我算怪獸家長,花花咁細又比佢出去學咁多野仲要買兩套教材??首先我想講如果我買左迪士尼美語世界一定唔會買Oxford Path。比花花學游水同去gym係想佢大肌肉發展好一點,因為花花一出世就腳甩胶。同時我都覺得每日同小朋友在宣你眼望我眼,佢唔悶我都悶,所以同花花返Noble Place每日上playgroup。其實日日同小朋友返playgroup我都覺得好辛苦架,還記得我是住唐6嗎?―,.―


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言