2016年6月28日 星期二

仲有一個月

大大話話來到美國已經快三個月,仲有一個月就可以見到草草了,當然我要好好珍惜胎動的感覺,因為這次應該係我最後一次的懷孕,我要好好謁住呢。但同樣地懷孕的後期亦是最辛苦的階段,因為我已由剛懷孕的110lbs到現在的150lbsX﹏X.

而且水腫令到我手指的關節都開始痛了,晚上訓覺更加1-2小時便起來,因為我的手抽筋抽得太痛,根本休息唔到。而且仲要湊住花花,即使婆婆係到,花花有時就只要花媽抱。已重40lbs的我再加上廿幾磅的花花,真係有時行路都覺得辛苦。

今日醫生比左一系列的入院資訊我,雖然唔係第一次生BB,但我依然覺得好迷惘。可以的話我真想快一點回香港。美國...其實我不算太喜歡,只係為左小孩的將來。


沒有留言:

張貼留言