2016年6月7日 星期二

教材重複性的重要

其實花花用左迪士尼咭後已經好快認得好多動物,依家只係再加強佢的認識呢。由於我暫時唔係香港,好多配套例如poster我都冇帶來美國。

我自己覺得迪士尼教材的重複性比oxford多。例如bear,我地可以在咭,sing along 書本,play along玩具,點讀筆的書,poster, DVD及DWE開辦playgroup等都可以有意冇意間提到bear呢個字。而oxford path bear呢個字我暫時只可以在點讀咭同poster內搵到(please correct me if i am wrong)。

對我而言,小朋友的腦袋就好似海綿咁不斷吸收新的事物同時父母要不重複舊的事物,先可以穩固小朋友的記憶。而對於重覆來講,迪士尼真係做到。而且仲會係有意冇意之間咁重覆,唔會好刻意咁不斷bear bear bear咁。相信花花對動物名的認識都係咁嚟。

其實每一日的使用,我都能夠感覺到花花每天都在進步。花花依家除左認動物外,仲可以指住物物講出動物名,例如見到狗仔會叫dog,大像圖案的會叫 elephant (當然發音未到好標準啦!),見到鴨仔又會講duck duck...etc所以我覺得教材的重覆性只要夠全面,小朋友就可以好快認到好多生字。

如需索取迪士尼美語世界的試用裝,請到以下連結取啊!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言