2016年6月4日 星期六

Hop N Play Indoor Playground

入到去花花已經忘我了
由於美國真係太熱,我好難同花花去公園(>﹏<) 所以今日同朋友一齊帶埋小朋友去Hop N Play玩。其實真係同香港的冒險樂園或playhouse相似,但好就好在冇波波池。因為波波池真心覺得好污糟,而我上次生蛇都應該係波波池得反來的X﹏X
不會行的小朋友免費,但都有一角係專比佢地玩。
好細心啊`(*^﹏^*)′ 
其實10美金無限一天任玩都幾抵,最主要係花花能夠放電嘛!!!我係香港冇比錢玩過,所以唔知幾錢,但10美金我覺得可以接受呢!
玩到累的花花
其實玩左接近兩小時,小朋友累家更累呢!!相信婆婆婆知道呢到,一定一星期起碼同花花來玩一次呢^ o ^ 到時破大財了。
冇波波次,但有個吹氣大波波池
其實仲有個大吹氣滑梯,花花好鐘意玩架。不過因為我主要錄片,冇影到相啊!但真係好多小朋友都好鐘意玩呢!
呢個好似花生的tum tum轉
希望下次同婆婆嚟,我就冇咁辛苦了。始終一唔睇住花花佢又會走失呢。
仲有電動遙遙板

沒有留言:

張貼留言