2016年10月17日 星期一

Baby set from my childhood playmates

Baby set from Flora F flower & gift shop
真係估唔到花花出世時,花媽的兒時玩伴文文同阿妹送我一個精美kitty果籃,今次就為草草送上一個精美BB set,花媽真係好感恩。即使依家我地冇聯絡,但佢地知我生左小朋友都送上一點心意,花媽真係好感動。

雖然感動, Flora F flower & gift shop真係差!草草已經三個月了,而且係一名肥仔,衫仔就係比2-4個月的小朋友著。好可惜,草草著上去好明顯係會迫爆型,所以花媽就打去問下可否換件衫仔啦,因為件衫仔著唔到根本冇用。接電話的員工就好似乜都唔知咁仲好唔想換咁話“係你朋友揀架喎!”“你要換就12點後先嚟啦!”“只可以換size”...一大堆的說話,根本唔想我換。首先個set係我朋友選的,但衫仔size係跟埋個set ,網站上寫清楚了個set入面衫仔size,並冇特咂比我朋友選size。其次明明佢地開9點,但叫我唔好咁早去...你唔係開9am嗎???最後,我當然換size啦,唔通換款咩?!―,.―

沒有留言:

張貼留言