2016年10月6日 星期四

Story Telling

Circus為主題的小房間
上個月花花未返學,我就同花花報名返迪士臣美語世界的Story telling。除左因為平($50一次),仲可以比花花聽下不同的迪士尼故事。

今次講的故事係“灰姑娘”,唔係同花花一齊睇故事書,都唔知原來成個故事係咁精彩架!!當然,由於花花仲細,要佢坐定定聽故事係好難的。所以花媽會recommend年紀大少少的小朋友去,同場有一個應該大約5歲的小女孩,佢聽得入神又坐定定,花媽都期待花花可以坐定定睇書呢。

本身花媽以為普通聽故事啦!點知姐姐都同小朋右唱Hello song及what’s your name?小朋友自己唱返My name is ...都有應用課本的小小內容。聽完故事完來仲未完架!姐姐教小朋友整 magic wand,又能汞合灰姑娘內的小仙子有magic wand又能配合美語世界主課程的Mickey Magician。
製作magic wand中
其實50蚊一次的講故事(大約一小時)真係又平又抵。仲可以同小朋友放放電,基本一上巴士,花花又訓著了`(*∩_∩*)′  小朋友仲可以做少少art work拎走呢!
Magic wand在花花落到,唔洗5分鐘已經被摧毀了 

想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言