2016年10月1日 星期六

比D信心小朋友

經過一輪學校報名潮,花媽暫時幫花花報左11間學校,根德噚日報名取form同創價今日上網報名。當然陸陸續續仲有唔少學校需要報名,同時都有朋友會話呢間專收大B、果間難考、我個小朋友坐唔定呢間學校唔鐘意佢、我小朋友唔得架喇等而決定唔為小朋友報學校。當然每個人有自己的想法,但在於花媽角度報到一定要報,擔心反而係撞期唔去邊間好。

首先,我地要對自己小朋友有信心,連我地都唔相信自己小朋友的能力,小朋友又點信對自己有信心呢?作為母親的我一定會經常鼓勵小朋友嘗試,不一定在於面試,但人生旅途上都有好多困難需要小朋友面對。

其次,面試費都只係40元。即使學校未必收都好,試左就有一半機會,唔試連果一半都冇。積極咁諗,可能喜出望外收左咪仲開心。其實方間有唔少面試班都二百幾三日蚊次,依家仲有實戰機會,都只係40蚊一次呢!

最後,都係花爸同我講的。有得選擇總比冇選擇的好,學校選小朋友,小朋友都可以選學校啊!

沒有留言:

張貼留言