2016年10月3日 星期一

Manhabit 的第一天

望穿秋水,花媽一直等今日可以帶花花返學。花花,你長大了同時都係姐姐了。你要乖啊!
著校服的花花好醒晨 ^^
花花穿上校服,感覺好不一樣啊~今日可以同花花一齊上。當花花見到花媽時就會走過來,但老師話花花都好溶入小朋友,而且都好原意自己玩,如果唔反對明天可以試自己返足一日學!!!OMG...花媽真係唔敢想像啊~我的自由可以咁早來臨...哈哈...花媽當然唔會反對仲一口答應了~
音樂堂時小朋友都好enjoy...花花係其中一位enjoy中的小朋友~
今日只返1.5小時,其中上左音樂同英文堂,起初音樂堂時花花都木木獨獨咁一個坐係到,後來因為朋友輩影響,佢都開始一齊做動作。其實Manhabit唔算係太出名的學校,學生唔多(今堂計埋花花都只有7個小朋友其中一個仲係插班生呢,原本班上只有10個小朋友,現在有11人.有3個小朋友未足歲未能上堂) 但老師就可以更加睇住小朋友了.上課時都係一個中文老師一個英語老師跟住。其他班最多都只有14個小朋友,變相一個老師可以睇住7個小朋友,師生比例很小啊!雖然六千幾蚊一個月而且又有一筆雜費,但都算OK的!希望花花會喜歡呢間學校啦~
英文課情形
今日花花返半日,學校同佢食上完英文堂就去洗手,本身花媽覺得洗手冇乜好睇啦~但sit in的媽媽問我睇唔睇.一睇就見到花花坐左係馬桶○_○咁順嘆....平時花花唔肯坐potty架喎~小朋友真係要比人教...蝦媽咪!sit in時同插班生的媽媽傾計,原來佢係元朗的學校轉出來,因為學校唔好,就算今個月交左學費都要照走了!當然花媽問佢係咪想入蔡繼有啦,佢都好老實話係,因為佢朋友的仔仔就係第一屆manhabit的學生,覺得老師唔錯教學又唔差呢!

沒有留言:

張貼留言