2017年8月12日 星期六

第一次溜冰及夏天下水禮

心情大靚的花花
每次花花經過又一城的一定同花媽講要ice-skating,今次花花得常所願,真的能溜冰了.回想起花媽第一次溜冰係小學,相對現在的小朋友,3歲便要話去學溜冰,真係感慨時代的變遷。當年花婆婆說同樣的價錢,我是學一小時,現在同樣的價錢,花花是學半小時。真係乜都貴啊!
聽老師指示的花花
因為科技的發達,花媽都能即時影低花花整過學習過程比花爸睇。花花的教練是超教練,暫時花媽都覺得超教練係細心的,而且好識得氹小朋友。今日其實都見有一個小朋友唔敢上堂,只係企係出口抱住媽媽,相對花花就一支箭咁出左去(要排頭位等教練推佢出去)。希望花花唔係三分鐘熱度啦!
婆婆忍唔住買個小泳池比花花草草
學完溜冰,花媽就連同花婆及花花一齊去買一個small swimming pool,自從花花在學校玩過small swimming pool後,就一直都要求想係small swimming pool玩。咁好啦~就比花花同草草來一個summer下水禮了。當然花花的興奮到不停笑不停玩水,草草一開始相對比較驚同不停抱住姐姐。後來,玩耐左就手指都縐皮唔肯走。
真係玩得好開心

沒有留言:

張貼留言