2017年9月3日 星期日

當花花遇上仙子

 以前我成日唔明白點解D家長對小朋友的表演咁Crazy,現在我明白了,仲好似個小fans一樣咁去影相,認真覺得好搞笑。等左成個鐘,表演兩分鐘。不過咁講,見到花花相對上一次海洋公園表演大有進步,仲成首歌跳晒添。
今次迪士尼酒店表演的感覺好多了,最少唔熱有冷氣。仲有花花遇上SDM仙子,個個小朋友都係咁望住仙子。花花以為 Cinderella真係嚟左,佢又開心又怕羞又要掩飾唔到自己勁開心的一面。真係好搞笑。佢都未試過咁對我同花爸笑架!!!

最後我地去左位於迪士尼酒店的Disney Store.花花又係開心到忘我跑入去,最終我地買左一條白仙公主裙比佢。真係估佢唔到花花竟然鐘意白雪公主(⊙o⊙)

沒有留言:

張貼留言