2017年9月2日 星期六

無無聊聊星期六

呢個星期六係花媽最後一天回崇真幫忙,沒有半點的留戀,我只希望可以輕輕鬆鬆過我往後的日子。太有壓力的工作真的不太適合我╯﹏╰ 由於返崇真幫忙了半天,拖住疲累的身軀到新居睇下,回家只能同小朋友係咁二咁玩下。
迪士尼每兩個月寄來的kids magazine係花花最愛
真係唔好少看呢本雜誌,花花好鐘意睇架!仲要期期自己睇,得閒又拎出嚟睇。出面街冇得賣架,迪士尼會員先有,最好係遲D可以配埋點讀筆比小朋友自學自玩。
由於準備搬家,已去到冇野好玩的地步。
 因為搬家,滿滿的書架玩只變成空空的書架。睇下草草幾開心。第一次坐書架。其實當年花花未識行都坐過架。真係有其姐必有其弟。`(*∩_∩*)′
因為執屋,搵到一盒舊玩具
係美國時買左好多玩具比花花,呢一份係其中一份。果時花花未識玩,現在識玩了,仲要一玩就玩左個幾鐘,又可以練手指肌肉,又可以鍛鍊腦筋,都recommend大家可以考慮買。玩具反斗城有售,我果時應該係costco平所以買。但同樣物品我見過深水埗有售,但入面係咪一樣我就唔知了。

沒有留言:

張貼留言