2017年9月24日 星期日

迪士尼美語嘉年華

小朋友都勁歌熱舞,好開心啊
一年一度,萬眾期待的迪士尼美語世界嘉年華開始了,其實今年我地都有同草草去,草草第一年參加,雖然未行得穩我地冇比佢出去跳舞,但原來草草由胎教用到依家,對所有歌曲都好有反應,正正就係所謂我地平日input D乜野比佢,依家output反出來。即使草草未講到,但佢的肢體動作,claps hands, hands up等等已經證明左佢已經學到唔少野。
high 到花花呢
同時,係呢個Show最令家長開心的係,所有迪士尼美語世界的小朋友都對美語世界的音樂好熟悉,一大班小朋友一齊唱唱跳跳,感覺仲齊過返playgroup學到的,而且個個小朋友都係開心投入的。雖然未必個個小朋友都會話走出去跳舞,但其實即使係坐位的小朋友比較怕羞都會做下手部等等的動作。
小朋友開心就係咁簡單
同時,最開心同excited的都莫過於家長們,個個化身成龍友為自己心中的小明星不停影相拍video。而花媽最開心竟然係撞到婆婆的鄰居小朋友,原來希希哥哥都有用迪士尼美語世界架!但好可惜...Consultant賣左比佢地之後可能冇做,變左冇人可以解答佢問題lu

想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言