2017年9月16日 星期六

迪士尼Jungle Birthday Party

花花終於唔怕大公仔了
終於到左超級期待的一年一度迪士尼美語世界生日Party.上年係circus主題,今年係jungle party,仲可以見到Elvis。開頭我同花爸都以為今次死梗,一定會大喊。出奇地又唔係喎,花花竟然好鐘意Elvis,走時仲要話要再見Elvis。
專心做手工
一開始當然唔少得玩下遊戲,載歌載舞啦。因為年紀大及細的小朋友都一齊,所以好容易見到細的小朋友可以跟住大的小朋友學習。當中有不少細1歲小朋友相當投入,又笑又跳又玩遊戲。而今次仲造左一個小望遠鏡,所以花花都因為咁而識左 binoculars呢個字。一邊遊戲一邊學習正正的迪士尼美語世界的宗旨,真係婇適合不是怪獸家長的我。而當中唱的歌主要係都係美語世界的歌曲,細的小朋友就好有共嗚可以好投入,大的小朋友就直情可以唱出來。
溫馨食蛋糕
最後生日就當然不能少生日蛋糕同禮物啦!每個小朋友都有野飲,餅餅,一個com章同一本小簿子。花花一返到屋企已經急不及待將小簿子畫花了。一個開心的生日party真係好重要呢,希望花花日日開開心心啦。

想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言