2016年3月28日 星期一

元朗一天遊

錦上路市集
要不是因為花花,花爸花媽基本好少入元朗,但難得天氣實在太好了,所以一定要帶花花去親親大自然!本身只想去南生圍,但有一位媽媽朋友之前住元朗,同我講錦上路市集好多野睇又可以食野,仲有好多人玩吹泡泡,小朋友好enjoy,而且離南生圍好近又有車位泊。

的確花爸好快搵到錦上路市集,我真係好多野睇,花花又大鄉里上身,乜都嘩一餐`(*^﹏^*)′ 真係好搞笑。而且果到有吹泡泡出售,小朋友唔識吹都識玩,因為只係fing fing下都會有泡泡出 。當我地收埋泡泡準備離開時,花花仲要扭計喊住要玩泡泡X﹏X

其實花花去完錦上路市集已經好攰,當我地去到南生圍佢仲訓左(~ o ~)~zZ...但依然無損我同花媽要帶花花親親大自然。我地一到就準備好潮車,放花花落車,佢依然訓左\(╯-╰)/ 真係好搞笑。但其實冇幾耐就醒左,同花花周圍行下踩下潮車。
太累了
誰願放手的吹泡泡
之後爸爸再帶我到到大山附近一間茶座。入面仲有羊羊同烏龜睇架。本笑以為花花好鐘意狗仔唔怕羊羊啦!點知花花大喊T_T 相信花花長大唔會怕,仲會爭住去餵羊添∩__∩y

沒有留言:

張貼留言