2017年5月11日 星期四

Flora姐姐的跟進

Flora姐姐就好似睇住我一對小朋友長大一樣
又到跟進的時候了,真係要多謝Flora...😇😇真係覺得一個好的教育僱問好重要!!由於我兩個小朋友年齡上有差距,為左方便我呢個在職媽媽,Flora姐姐仲度身訂造左個schedule比花花草草,真係好有心思!!!


由於上一次來花花扭計,今次Flora姐姐可以認真跟進花花。相對上一次來到,Flora姐姐都覺得花花講多左好多野(上一次來大約半年前定四個月),真係唔好相信其他人話迪士尼美語世界的consultant唔跟進,我唔肯定其他consultant,事實證明我的美語世界consultant就跟得又足又好。

同樣地,細佬9個幾月以已選到10張英文字咭,而ABC咭雖然唔係百發百中,但都可以10張選8張出來。當然會有人問10張咭撞中8張又有何出奇。我唔排除呢個可能,但同樣地10張都可能撞錯8張吧。呢方面我選擇相信,最少...我看過的美語世界小朋友都能做到。當然,我亦堅持一定要有大人陪玩先有效,就算姐姐都得。因為草草正是姐姐用迪士尼美語世界教出來的。 其實能認咭就好以圖案咁印在小朋友的腦中,我唔係想小朋友咁細個就識晒ABC,而係希望透過迪士尼美語世界系統性的教學,能開心讓小朋友學習英文及在幼兒是激發腦部發展。

如大家想了解更多,歡迎攞套迪士尼美語世界試用裝睇下啊!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

3 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. COULD YOU SHARE FLORA CONTACT? THANKS

    回覆刪除
    回覆
    1. you can simply just click the link above and you can easily find me or Flora. thank you

      刪除