2016年3月31日 星期四

創健環美醫務中心打針服務

購買創健環美醫務中心的服務單據
在2014年7定8月時的BB展,創健環美醫務中心係果時攞booth,仲有羅霖係到,聽說羅霖係股東之一,伍詠薇的弟弟都好似係股東啊。既然咁多名人,又有$100可以影BB 3D相,咁我就比左$100去買影3D相服務,上到去佢地就sell我打針HIB及食輪狀病毒了,我見價錢都係$1980真係比其他診所平,所以就見新公司都買左了。

結果原來先係麻煩的開始!!!

頭兩次打針都冇問題架!仲會打嚟提醒我要返去打針,到打第三針就開始出事。我冇收到電話,但我照預約時間上去,上到去醫生準備走,我就同姑娘講我約左3點打針!佢地即時叫停醫生,再不停搵我個女的資料都搵唔到!!!但好在我有帶單,佢地就照幫花花打針同食HIB。到走時,花爸同我都再一次提醒佢地要記得keep花花record,而佢地解釋就係5最近轉左批姑娘,上手做錯但搵返我地的record了。咁好啦,再約花花歲半打針!!!

未到打針日,我想幫花花改時間,點知佢地又冇花花record!!!!我瘋了,好彩我早一個多星期打去問啫!應該更好彩係我要轉時間,因為佢地搬左!!!!如果唔係去到舊地址又冇record又搬左我真係人都癲!!!反覆咁問又打電話去追,佢地都係冇record,我又投訴又不停追問都冇回覆,超過不負責任,仲要比預約同事話佢都係想知我買左打3針定4針(態度好差)。我即時話我相信如果我買3針,你地同事唔會咁on居約我時間打第4針啫。當然最後都冇共識又冇人理我下要第過埋Easter先再打去問。

本身我以為自己唔見左張單,好驚佢地唔幫花花打埋最後一針,後來我搵番張單了,佢地都要幫花花打針。終於佢地打比我話可以改時間,咁當然係好事。不過我諗如果我搵唔返張單佢地又唔見左record,佢地真係有機唔幫花花打針!!!

最搞笑係,花花打晒所有針佢就同我地開返record!!!乜佢地覺得咁係有用咩?!

真係唔會再幫親創健環美醫務中心打針服務!!!!衰到冇朋友!!

沒有留言:

張貼留言