2016年8月11日 星期四

我地返來了!!

感謝我的中學同學Zoey招呼左我們一家4個月
Little brother and the best sisiters
終於返到香港了!!!因為要返香港,我地skip左花媽的生日%>_<%  不過要到左呢個年紀,生日已經唔太重要,最重要活得開心健康,一家人齊齊整整。

返到香港見到花爸同花公公,真心配服自己同花婆。花婆平日手無博雞之力,因為草草勁喊,我要餵奶幫唔到手,花婆一個人由行李帶扚6個大行李下來。而拎完我都餵完奶了,就即時摩打手排晒6大行李及3個手提上車仔。我一人推兩架車(單手一邊一架),花婆推車仔出去先。連入境署叔叔都話我勁,我心諗“為母則強”!

香港天氣真係好焗又熱,突然好掛住美國天氣啊!

沒有留言:

張貼留言