2016年8月26日 星期五

HN Photography



花媽期待已久的草草初生照啊!雖然草草已經唔算初生,但都叫做人生第一次到studio影相啊!仲有影埋花花同花爸花媽添!

以花媽呢種愛格價的師奶,當然以平靚正行先啦!(well...我相信每個人都係\(╯-╰)/ 我又up癈話。哈哈) 兩小時拍攝,草草有兩個自選造型,$1300包30張執相,假日加$200,要全相底加$200。當然花媽選要晒所有原相啦,因為花媽可以自己執相嘛。

攝影師一個人影,冇助手,所以顯得佢特別專業。佢用部iphone加一對手令到草草狂訓\^o^/ 最重要花媽喜歡的“tok”頭相佢一個人都做到呢!!! 仲記徥幫花花影果間,影唔到花花“tok”頭啊!!!

攝影師其中一樣好的野係唔超時,講真,唔超時好重要。因為要個小朋友比你舞兩小時真係會好辛苦(不論大人或小朋友)。只要影到我地想要又滿意的便可以了。希望出來效果會滿意啦!

沒有留言:

張貼留言