2016年8月24日 星期三

我地終於回家了

花花好愛草草啊♡(^ε^ )♡ 
返左嚟快兩星期了,終於執左7成至8成新屋,張新床都來了,我地終於可以一家團聚,同花爸一齊住了。其實花爸每日放工都來花婆家一轉搵我地,好似噚日咁,開完會成完野來到都成9點幾了。由於花花太耐冇同花爸一齊訓,花爸好想暗花花訓都唔成功,作為媽媽的我都覺得好唔開心,花爸咁錫花花,但花花竟然唔跟佢。╯﹏╰  希望搬返來會好一點啦!!!

可能新地方,草草有陌生的感覺,相對在花婆家訓少左又喊多左//(ㄒoㄒ)// 希望草草能夠早少少習慣啦!而花媽明天要面臨人生第一次一湊二,其實心裡有少少不安。真係好怕自己搞唔掂,真心好想姐姐快少少到,就算幫唔到我湊都可以幫下手執頭執尾呀。

沒有留言:

張貼留言