2016年8月3日 星期三

草草的美國passport

我同花婆望穿秋水,終於等到草草的passport了。咁即係草草可以返香港了,而我地亦唔洗等到8月31先返香港\^o^/ \^o^/ \^o^/  改左機票後就係8月10晚機,8月11號出機場。但花媽變相生日係飛機過了╯﹏╰  但唔打緊,有咩重要得過一家團聚呢?但即使返到香港,還要住花婆屋企先,因為我地新租果到要12號有搬野入去。即係話花媽12號要執執執了

重點:花媽仲未坐完月〒_〒

看到呢本passport,花媽有一種莫名的感動。快4個月同花爸分離,自己有一個月一個人大住肚日日同花行去公園玩,自湊大住肚湊一個快兩歲的精力充沛小朋友,不能一家人慶祝母親節,父親節,花爸生日及花媽生日。我感動因貵這一切捱過了,再下來的係更多的挑戰。花花草草考學校,返課外活動,花花草草返學,草草仲要返香港到入境署整香港居民身份,健康院預約同埋預約私家醫生打針等。返香港會更忙啊!

沒有留言:

張貼留言