2016年9月28日 星期三

Friendship Garden Playgroup

I am a female fire fighter!!!
好耐冇返friendship garden了, 今期同埋朋友仔Jasper一齊上,有個伴係開心D的。本來以為花花會驚,因為之前一返去就喊同叫走,今日竟然好開心同唔捨得走啊!可能真係去完美國見得外國人多所以唔再怕呢!Y(^_^)Y 
活動花絮
今次我地參加18M-3Y小朋友先可參加的playgroup。形式同0-18M的好唔同,0-18M的主要唱歌為主,今次的主要做手作講故事。其實兩款我都好鐘意,有時間應該要比花花返埋0-3歲果個playgroup。依家更好係只准家長帶小朋友去,即姐姐或公公婆婆都唔去得,真係好好多。溝通上或親子上都好左,最少唔會有人不斷影相而唔睇住小朋友呢!

雖然我唔係教徒,但都好想帶小朋友返教會,因為教會係一個導人向善的地方,我未必相信神,但我相信教會最少唔會教壞人。

沒有留言:

張貼留言