2017年5月3日 星期三

咖啡灣沙灘遊草

草草真係越坐越定
呢個星期多左兩日假期,親子活動又多了。去完大棠BBQ,今次再戰黃金海岸咖啡灣。起初花花成日beach beach beach...原來去到沙灘勁驚。明明當天在美國又玩沙玩水,點解香港就咁驚?!相反草草就好開心了。
不小心影錯的相`(*^﹏^*)′ 
花花成日都話要見Frederick,好啦!終於見到Frederick了。今次我地決定去咖啡灣又玩又picnic。有咩開心過小朋友有得食又有得玩呀?
花媽和草草
今次 Fredereick媽媽帶左水槍玩,大人小朋友都玩到好開心。而大家的目標都係花爸同婆婆們。當然花媽都有中招啦!玩得最濕的都係花爸♡^_^♡ 因為花爸帶多左套衫嘛。
樹熊上身花花見到個海好驚咁kim住花爸
本身想帶花花去踢下水,但唔知點解一見到個海,花花就不停咁叫住要走。為免太影響玩的情緒,我地最終都係玩下沙算了。由於有限地玩,所以花花洗下腳便可。
看我們開左一個營三危沙灘墊的陣(⊙o⊙) 
今次除左食物,花媽仲帶左個potty比花花。除左第一天大便外,花花都可以同花媽講想去小便。真心覺得雖然誇張,但今次帶potty去沙灘是對的Y(^_^)Y

沒有留言:

張貼留言