2017年5月7日 星期日

草草第一次發燒

去醫務所一定要帶口罩
噚晚半夜突然發現草草好似小火爐咁熱,一度之下已經38度高燒了。即時比佢食少少退燒藥(早前打針有退藥退),雖然冇退到燒,但總可以令我安心一點。然後我就即時搵屋企附近的醫務所,最快都要9am先開。相信呢個焦急的感覺,每個媽媽都會感受過。
又攰又八掛的細佬
去到診所,醫生見到活躍及大隻的草草都唔覺得佢只有10個月大∩__∩y。明白的。草草真的好肥美。醫生話草草可能凍襯,其實都有機會的,我地開左冷氣訓。醫生話小朋友發燒千萬不要焗汗。唔好著咁多衫,散熱最重要。多休息同飲水。有得訓就比小朋友訓。
買左balance bike 必配的頭盔
由於我地一早plan左要去同花花買頭盔,所以草草病我地都要出去,草草又要八掛又攰,堅持唔訓...*@_@*  但最後去到ikea都訓了。而花花就死都帶住個頭盔周圍撞。兩個小朋友,兩個快樂。

沒有留言:

張貼留言