2017年5月14日 星期日

母親節玩自己節目

玩到唔願停
自從上班後,我更珍惜每一個能陪同小朋友的星期六及日。就連母親節我都要為左小朋友而同佢地去玩。今次我地選擇了去baby-mo在亞洲博覧舉行的小型活動,參展商唔多,完全唔會好似會展BB展咁大咁多攤位。但勝在氣墊多,全場最少有6個氣墊,花花玩左5個。同時都有為2歲以下小朋友而設的小玩意,能夠兼顧不同的年齡層。
波波池
其實有兩個氣墊遊戲都可以家長陪同玩,其中一個就係超大氣墊內有波波池,另一個就係勁高滑梯。其他都係小朋友係氣墊入面跑跑跳跳。唔知係咪太遠,入場人數唔多,所以大量氣墊都係只排10分鐘內有得玩。同時,大會真係好窩心,有配套餵奶室,換片墊,小朋友攜式餐椅。在飯桌上仲有fisher price的玩具呢!雖然食物質素有街相確,但套取勝。
爬行比賽排第五`(*^﹏^*)′ 
同場亦有寶寶爬行賽及寶寶推車仔比賽。細佬以10 個月的高齡排尾二,唔係細佬爬唔快,係細佬掛住同隔離行大眼BB女聯系感情,及向橫爬而排尾二。我深信細佬打橫爬會爬第一的Y(^_^)Y
好吸引小朋友的氣墊玩意
是晚母親節,作為女兒的我亦同我的媽媽一齊慶祝。各位偉大媽媽。母親節快樂!!!

沒有留言:

張貼留言