2017年5月30日 星期二

Oxford用家及迪士尼美語世界用家分享

呢篇blog我一直都想分享,可惜花媽工作、湊小孩、新居、舊舖等,真係忙到冇時間更新blog。希望大家唔好介意我的緩慢,但今次必定要同大家分享。
 一直以來,花媽都在blog內提醒大家買一套教材必先要考慮清楚,畢竟大部份的媽媽們都係節儉自己來心最好的小孩,同時教材唔係平。未必每個人都好似花媽咁,買左一套唔得的教材醒捨得再買另一套。即使用埋私己錢,都要再買。我一心希望介紹大家找到一套好的教材(不止書或CD)配套同樣重要,所以一而再,再而三地提醒各位。其實除左我的分享,原來都好多媽媽都有買兩套教材,只有我的分享可能大家唔信,今次有更多媽媽分享,希望大家明白我的苦心。
由於購買oxford path後,教育顧問採取話知你的態度,所以花媽參加左一個oxford path用家自組的whatsapp group,希望會有資訊或有人識用唔好浪費左套教材。結果...發現同路人不少。有不少人有兩套教材,比較下都覺得迪士尼美語世界比較有系列及連貫D。仲有人後悔購買(請睇圖一),點解後悔?不用多說了,本身教育顧問答應購買後家訪一次,結果成功過數後無影無蹤。迪士尼美語世界的教育顧問都家訪左我3次了!一套教材最重要係識用,教育顧問唔理你,試問又點會識用呢???而且迪士尼美語世界的配套又多又好又齊,有telephone English,有CAP閱讀做功課計劃幫助畢業,有多項不同種類的playgroup/story telling/ parties.
當然有人堅持唔需要買教材,始終小朋友需要快樂童年,不止讀書不止英文。但花媽正想比小朋友快樂童年先買迪士尼美語世界,因為迪士尼美語世界主張唔吹谷。真心提示大家,如果真係買oxford path,不要太大期望啊!!!無論教育顧問銷售時點答應你,當送貨過數後就冇人理你了。不止我一個苦主呢!


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

2 則留言:

  1. 我都有興趣買比仔仔 不過2歲會唔會太遲呢? 另外指定顧問填Flora就可以喇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,你可以click呢到 http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/rm1603?m=H042640 flora就會聯絡你。你仔仔兩歲應該用的方式同我的小朋友不同,可能flora可以比到更多意見你。你可以放心,flora係好忠肯及不會hard sell的☺️

      刪除