2017年6月7日 星期三

草草

係咪生仔的媽媽都戀子呢???我的男神-“草草”


花爸今日出走到台灣,剩底姐姐同花媽作戰。由於花爸平日都好少理小朋友,所以花爸唔係到反而仲覺得輕鬆。唔知係我個人想法還是其他人都一樣呢?唔幫手就唔好係到篤眼篤鼻╯﹏╰ 

花媽好少出post講草草,唔係草草唔叻,只係花媽要上班後,真係少左時間陪細佬玩。由於今晚花媽想盡快完成reading time,所以暫時冇同細佬讀書,等佢同姐姐一齊。點知外面不停聽到有人拍門同叫“ma ma ma ma ...”然後,花花就話“細佬嗌媽媽呀!”真係!!!細佬在叫我啊!!!叫得唔純正..!但聽到細佬係叫我地。最後,我都唔捨得...要同細佬及花花一齊睇書。

沒有留言:

張貼留言