2017年6月21日 星期三

hippopotamus song


看著兩個小朋友長大,真係感祝良多,特別係佢地係成長中的學習。由於暑假我將會同花花學Ballet,所以我一早買定一對ballet shoes比花花。同時花花現正睇到淺綠色的迪士尼美語世界,內容主要關於馬戲團。馬戲團內有一隻會跳舞及唱歌的河馬,每次花花一看到或聽到呢首歌,更會即時要換上ballet shoes及聞歌起舞。花花會唱歌跳舞並不新奇,但草草都想唱及跳舞了。

姐姐一直都同我講,草草特別係播到play along的clap your hands時會特別開心,會動手shake shake shake...今次雖然唔係播clap your hands,但我都見到細佬受花花影響,想一齊跳舞😆早前草草已認識clap hands,依家shake, jump (雖然未jump到,但會un),swing會搖擺,hooray會舉起雙手。原來不經不覺,草草已經識好多野,仲要係不知不覺中成長起來。

記得當天因為買左套二手迪士尼美語世界(比人呃),再認識Flora(我的美語世界 consultant),然後買套全新的美語世界直至用到呢一刻。我不能說出花花及草草誰比較聰明,因為每個小朋友都獨特及有自己專長。但外觀上草草的頭的確比花花大(Flora說美語世界胎教的小朋友頭仔都比較大,說是腦部發展比較好,這我不肯定),兩位小朋友對音樂的動感(大家看片吧,有目共睹└(^o^)┘ ),但不能否認的是花花直到玩在認字咭真的不及草草。 說實話,我肯定我當年陪花花的時間比陪草草多(因為當時我時FTM),現在草草由姐姐照顧,草草學習亦不錯。最少姐姐在我上班時有教材給小朋友玩,而不是你眼望我眼)Y(^_^)Y 

如需要取試用裝,可以click入以下連結比小朋友玩下啊!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言