2017年6月15日 星期四

花爸生日快樂

九龍城Cere的蛋糕真係唔甜又靚
花爸生日了。由於我們都太忙,冇特別慶祝,只係一家人晚飯。當然少不了唱花花的首本名曲Birthday song啦~^o^~  花媽冇時間買生日禮物給花爸,唯有封一封小利是。希望花爸身體健康,生活快樂,小朋友聽教聽話。

花爸:生日快樂!We all love you!
題外話,今日花花學校舉行了一個pool side party,小朋友準備了泳衣及玩具到學校玩。今天好彩冇下雨,小朋友可以玩一餐。原本我以為花花會好驚水同會喊,點知花花竟然放學勁開心陰陰咀笑,仲舉起手指尾同我講“i like tony swimming pool”。 真係好意外!  其實manhabit真係唔錯, 小朋友鐘意返學,又小班(花花班中只有10人)...只係去邊間小學前景不明(聞說CKY),happy school學費貴,真心N班價錢(連雜費)我能讀到ESF K1了。

沒有留言:

張貼留言