2017年6月18日 星期日

父親節快樂

多謝花婆
花爸一直都想要一張按摩椅,花婆話我地新居入伙可以送比我地,所以最終都決定買一張按摩椅。本身覺得可以買上一個型號,但花婆始終都覺得呢張由陳先生代言的按摩椅比較好,對於一向冇要求及節儉的花媽來說,真的有點貴(>﹏<) 其實花婆除了寵壞花花草草外,也寵壞我和花爸呢!
越大越惡
從唔知幾時開始,花花越大個就越惡,會舉起point或指住人。可能平時我叫佢stop或者鬧佢時做同一樣的東西。彷彿見到一個小小的自己係到鬧草草或自已%>_<%  可能咁就係叫做有樣學樣。現在唯有乜都同花花溫柔及解釋事情,希望佢性格唔好似我咁火爆...(獅子座花媽的特性)―,.―

沒有留言:

張貼留言