2017年6月12日 星期一

cheesecake factory的味道

等待中
花婆婆同花媽都好鐘意係美國食cheesecake factory,既然chessecake factory係香港開了店,我地當然唔錯過,一定要排排隊啦! 遇著Bazzar開倉,所以我地決定揸車去尖沙咀又食又買。時間我地真係夾到剛剛好。先排十幾分鐘留名waitlist,血併bazzar一小時,花媽就返去取pager,然後再返bazzar繼續血併及付款,1.5小時後再返cheesecake factory.有位食得!!!
花媽絕不是相機先食的朋友。食物一到,先食後影―,.― 
同美國portion十分相似,好大碟。比美國細心的是由於我地有小朋友,佢地比左花花草草各一碟的小面包連香蕉片。大人則有兩籃面包連牛油,是任添包的。唔知點解,我都覺得食西餐點包的牛油特別好食,我地一共拿了4舊牛油∩__∩y 我地叫左rib eye, pasta及一個 appetizer,結果個pasta要外賣。三個大人一個小朋友,一千元有找。同美國價錢差唔多,重點係唔洗比20%小費。
有high chair 提供啊!
 可能由於比較新,waiter或waitress都比較fresh及有少許亂及唔太熟悉商場運作。我地離開開泊車免停車費事宜,佢地完全冇人知邊到做免費手續,叫我㣔到去無雷公咁遠問 concierge,點知又要走返去另一個地方(>﹏<) 另外我地等左超過二十分鐘都唔見server,可能太忙吧。其他食物同環境都好好,唔會趕人走。
花花不停食牛油

沒有留言:

張貼留言