2017年7月23日 星期日

八號風球戰書展

睇下花花幾鐘意Flora姐姐
無風無雨就突然來個8號風球,平日大風大雨就唔會掛8號風球,香港的天文台不得了。但都無阻我同花爸帶花花大戰書展。 來到書展,我地當然不能錯過見Flora姐姐啦!畢竟都從小見慣Flora姐姐,花花見到Flora 姐姐就即時比佢抱了。
花花選左Minnie,草草當然要Mickey
 去到書展,花爸花媽都行左好耐,搵極都搵唔到合心水的書,因為真係好多習作,花媽真係唔可以想像過幾年後就到花花不停做習作,暑假都唔可以好好玩同休息。本身見到小樹苗有一套中文字咭連袋的,但花爸話太難,未必係花花玩階段需要用。
唔平但為左令花花坐係 
最後我地買左好幾本可以比小朋友揭開的書,希望可以引發花花好奇心去睇書。雖然花花現在都好鐘意睇書,但花花一般都只係睇好幾本自己鐘意的書,幾日到我就會換書。我仲買左一套只係200元的公主書比花花,希望花花會鐘意啦。
我同花爸決定要買的書.今年收獲不多

 其實現階段帶花花去書展玩都好架,因為花花都開始了解到同可以玩到一D參展商的小遊戲。而今年Dr Max有一個好大的攤位,相對迪士尼同oxford真係好似爆滿咁。但Dr. Max已練習為主,相信合適大少少的小朋友。如家長想買Dr. Max比小朋友,我絕對提議家長考慮買多少少的習作比小朋友。
一套8本的公主書,鐘意公主系列的女生必備啊

沒有留言:

張貼留言