2017年7月26日 星期三

花花甲型流感

今日接花花放暑期班時,老師拖佢比我就同我講花花有少少熱,由於我知道早上用同一課室有人甲型流感,本身一向都覺得小朋友少少發燒係可以自行好反的我,同事提醒我快去做快速測試。咁我立即提早下班一小時,搵到一間可以做快速測試的診所,果然係positive。由於診所冇特敏福,本身打算到公院排睇醫生及取特敏福,但早前睇新聞都話公院人太多,所以我還是打去其他私家醫院問下有冇得只配特敏福,好好彩,醫院有特敏福。等配好藥後,我地就拖住疲累的身軀回婆婆家。我們為免感染到草草,所以只能將花花暫放於婆婆家。

在此亦提醒各家長,不要輕視發燒,原來真係可以病到甲型流感架!醫生都同我講因為太多小朋友病,所以診所已經冇晒特敏福,真係要到公院先有機會有啊!

沒有留言:

張貼留言