2017年7月6日 星期四

輕井澤

好啱小朋友的thomas 火車
 今次遊世界的主角係草草,由於花花仲要返學,所以我地一於掉抵花花,帶同草草去玩。噚日花花仲同我講自己都想去Japan呀。於心有愧的花媽一於要買勁多野比花花補償。噚日下午機去到東京已經晚上了,我地冇乜玩就晚餐,為今日的出發作好準備。

首先我地出發到築地食個魚生飯早餐,再到上野買左張3days JR pass (記得要帶passport啊!),坐左1小時多的新幹線到達了輕井澤。輕井澤有好多唔同牌子的產品。最令花媽開心的是hysteric mini有唔少減價貨,平到你唔信。花媽買左張摺椅都只係5000yen。花媽同花爸不停諗,如果同花花來我地會點...花花一定好開心了。希望明天或後年有機會再來。

第一次玩跳跳樂的呆子(>﹏<) 
 由於買野太多,所以離開輕井澤就立即返酒店放下行李。然後再出發到錦系町的akachan。大家一定要多買,真係好抵買呀!蚊貼牙刷等...小朋友的都應有盡有。只係有牌子的鞋太貴了。
成績麻麻,有待努力

沒有留言:

張貼留言