2017年7月30日 星期日

草草甲型流感

繼花花甲型流感後,雖然我們已即時隔離花花,但原來都已經感染到草草,結果我地打算去私家醫院做測試時,私家醫院同我地講冇晒快速測試,只有特敏福。結果,我地要再到同一間所做快速測試,再到私家醫院配特敏福。亦正實了草草都有甲型流感,但還是要感謝主,因為我們都能配到特敏福及發現得早嘛!

其實快速測試並不是100%準確,我的朋友告訴我,他仔仔在醫院做快速測試但是 negative,但晚上發燒至40度及抽筋,立即送小孩到仁安醫院,但醫院真的太滿,所以要私院寫轉介信到瑪加烈,最終能上配離病房,但小孩及媽媽都心力交瘁。再經公院的半天驗血,得知係甲型流感positive,所以快速測試未必準啊!大家都要小心,小朋友發燒就不能輕視呢!

沒有留言:

張貼留言