2017年7月13日 星期四

迪士尼美語世界活動-生日Party

上年因為遲左報名,所以要報朝早時間,所以今次我提早報名了。但最開心係見到上一年花花在生日party內的小片段,所以我自己到crop底左留做紀念,希望下年就同草草報名,都會記得有呢個快樂時光啦~
其實美語世界除左教材有用之外,其中一個值得家長購買的就係佢的活動。除左生日party外,每年仲有一個大型的美語嘉年華。美語嘉年華就好似一個故事性的話劇,而劇本內的歌主要用反美語世界內的音樂及類似而改少許字的歌詞,等小朋友睇歌劇時都能應用到美語世界的音樂。小朋友仲會覺得更有歸熟感,我睇返以前美語嘉年華的DVD都見到小朋友們都好enjoy咁於台下載歌載舞,希望今年花花都能夠一樣的投入啦~


在美語生日Party內,上年用馬戲班的主題,今年則用熱帶森林做主題。其實見到迪士尼美語世界咁有心思同請咁多人去為我地一班已購買的家長服務,我真心覺得好抵。最少每月有美語電話的服務,仲有唔同的課程比用戶參加,雖然係收費,但價錢都好合理。特別現在暑假開始,仲有Summer Camp 夏令營為36個月的小朋友而設,最少父母唔洗煩同小朋友有乜野活動又可以學都英語。
由於花媽已是全職工作,工作好煩忙,所以平日好少時間去搵節目比花花草草,現在美語世界已經設立好一系列的節目比家長平日或假期同小朋友一邊玩及一邊學英文。如果暑假去完旅行就可以帶小朋友參加美語世界活動玩下了。美語世界的活動只限美語世界的會員啊~美語世界會員記得要參加啊!!!


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言