2019年10月10日 星期四

英文的重要性

去旅行英文真係好重要😉
噚日同花花草草去左竹富島玩,由於我地冇請翻譯,所以我地成件事只係訂左飛就自己去玩或租單車去玩不同項目,其中一個項目係坐水牛車。好幸運同車的人有請一個英文翻譯員,在佢的講解中我們到了解到不少竹富島的特色。同時因為花花草草的英文底子好,當翻譯員講英文時,佢地聽得明又講得到,唔洗我再翻譯成中文比佢地聽,反而我地仲要翻譯比婆婆聽添呀🤣🤣

不過亦都因為佢地聽得明,佢地善於表達自己,去到外地旅行,花花真係會自己同售貨員講佢想要呢個或者想要試下呢個😅有時唔想要的野都會比佢叫左反來。不過咁諗,呢個都係開心事,因為最少我女女仔仔識多一種語言,佢地將來行的路更廣更闊🥰

真心要佩服自己,當年不理花爸及屋企人的反對,要用私己錢堅決買這套教材給花花和草草。花爸不是大沒有英文慨念,而是當年我選擇錯誤買了Oxford path,他認為一套教材已經可以令小朋友有英文的基礎,但原來我們都錯了。當我發現用Oxford path的花花和同齡使用DWE的小朋友大有不同時,我真的發現共有迪士尼美語忙界可以幫到我呢個不懂教幼兒的媽媽😁

雖然好多人都會話依家國語大行其道,識國語好過識英文。但問心呢?你們想小朋友跨出國際嗎?同時,入到香港的大學的授課語言是國語還是英文呢?雖然花媽不在香港讀大學,但以我所知我的朋友在香港讀大學都是用英語授課的。☺️

如果大家都想知花花草草點解英文可以咁好,歡迎按下例的link去了解一下點樣用四至五年時間將小朋友英文能力提升☺️如果大家真的想要了解,我建議爸媽一定要兩套教材都清楚了解先決定買,否則就同我一樣,浪費了錢又浪費了小朋友學習語言的黃金期。


沒有留言:

張貼留言