2019年10月8日 星期二

石垣之旅Day 1


今日終於到左花媽期待已久的石垣之旅,很少一家人一齊咁去旅行。今次仲要同埋姐姐去,好開心啊😍話說我地要坐一早8:40am的UO812,所以我就同姐姐4am起身get ready,5am就準備小朋友,5:40am就出發前往機場。現在去到機場多了一個步驟,就係土入去離境大堂都要check登機證同passport😞,點解香港變成咁😭😭😭
離開香港指定動作
兩個小朋友仲要坐BB車,明明腳都掂到個車轆🤣🤣
唔開心的唔好提了,要去旅行就係玩啦! 坐左三小時飛機終於到左了,呢三小時不易捱😭😭因為兩個小朋友精靈到不得了,不停講野不停嘈...甚至比人叫佢地quiet!🤧🤧真係叫佢地唔靜喎,咁我可以點?做人阿媽真係難...真心覺得再一次出現D人叫D媽媽推手推車拾𨋢的感覺一樣😭

而草草一落機即訓😴😴係咪想打架先
今次花媽訂左架7人座的車,經媽咪格價後算是最平,而未夠6歲及4歲以下的小朋友都要租car seat啊!不租唔比揸車😶😶所以呢D錢不能省。今次花媽在Times Car Remtal直接預訂車子,取車前兩天仲有溫馨提示啊!🥰🥰
等即駁巴士取車中
 今次我們租了遇園民宿,勝在一應俱全,有小雪櫃、洗衣機、小煮食爐等等,很適合親子遊用,返到香港唔洗洗咁多衫🤣🤣🤣而且有free parking,去邊到勁方便啊!
民宿外的hammock!
 去到民宿第一件事係幫小朋友換衫,係喎!唔記得同大家講,我為左省時間,比花花草草著住睡衣上機🤣🤣安頓好一切,我地就隨便在民宿附近食午餐😊估唔到隨便搵到搵到間唔錯的。叫大城食堂,大家可以去試下。草草一向都寵壞唔肯自己食野都忍唔住自己不停食😋
店名:炭火燒肉大城/大城食堂
地址:〒907-0004 Okinawa, Ishigaki, Tonoshiro, 1181
Tel: 0980-83-6008
大家可以到google map seatch,記住啊!沒有英文menu,所以是少人去的地道炭燒🤩最正係炭燒啊!

豐富午餐要食好D,今朝太辛苦😂
然後我們開始我們的shopping第一天,西松屋、Aron超市、藥妝店、十二蚊店...半日行左5-6間店,姐姐都頂唔順唔肯下車了🤪🤪今次幫草草買左好多小內褲同幫花花賣左好多便當簽啊😍😍射佢有個靚靚lunch box食lunch。

炸物非常有名的和風亭
 呢間食和食料理為主,如果你問我,我建議真係食lunch比較開心😉由於我們的lunch石和牛太正,導致我地的和風亭有一點差😔但其實如果食炸物真係好好食,所以呢到唔洗食牛的套餐啊!食炸物便可🍤🍤🍤
店名:和風亭
地址:〒907-0002 Okinawa, Ishigaki, Maezato, 301-1
Tel: 0980-83-5550



沒有留言:

張貼留言