2019年10月9日 星期三

石垣之旅Day 2 - 竹富島 驚安殿堂

今日一早起身,安排左去竹富島大半天遊。去到碼頭,買咗船飛買咗套票就可以正式出發。見到碧海藍天,石垣嘅風景真係好靚!🥰
日本天氣真係好好😁
由於已經一早安排行程,我哋一落船,就有人接我們去坐小艇睇魚。由於當日風有點大所以姐姐都頂唔順面青青仲有嘔吐嘅感覺。海水好清,珊瑚好靚。原來Nemo好鐘意躲係珊瑚中呢!花花草草第一次咁近距離睇到魚,超級興奮!
姐姐暈船浪😭😭😭
睇完魚,我哋就去咗一個星沙的沙灘執星沙。原來星沙是一種海洋生物的骨頭,所以不是每個沙灘都會有星沙啊😏!逗留左15分鐘左右就去咗坐牛車,當中水牛車車夫姐唱左一首地道日文歌,第一次咁近距離真正接觸日本的文化。然後我哋就到拉麵店食佢哋嘅以佢哋有名的蝦拉麵 。
Yummy yummy 🍜 
食完面,我地就租左單車去沙灘玩,好可惜花媽同花婆都唔識踩單車,所以我地只可以選擇行路😅好彩今次嘅旅程有帶埋姐姐去,所以花花草草都可以坐住單車咁去沙灘玩!
第一次坐後座的花花草草好開心😍
去到佢哋嘅沙灘,真係好有沙灘小子嘅感覺,好青春啊! 🤩🤩原來真係可以咁靚架,花花草草玩到唔捨得走😁好建議爸爸媽媽要帶泳衣同小朋友去戲水,而大人就要拎多套衫去換好少少。我地冇大人帶衫,真係好失策呀😭😭
靚到唔可以用筆墨去形容。
最後我地就坐船返石垣島了。返到去石垣就立即去驚安殿堂。
 石垣島購物景點資訊

唐吉軻德驚安殿堂石垣島店|官網
地址:沖縄県石垣市大浜高田原 462-1
電話:+81 980-82-0411
營業時間:AM08:00~AM02:00
優惠券:2019最新的電子版優惠券

https://www.yokosojapanpass.com/donki_fuel/public/coupon/index/0004435

兩個咁大個仲要坐呢D車仔,不過花媽我都好鐘意呢D車仔🤣🤣
本身夜晚想食另一間石垣牛,但係冇book枱冇位,所以隨便搵左一間都係遊客區的石垣牛。所以牵寺別記錄佢叫乜名😞😞
晚餐食石垣牛🐂


沒有留言:

張貼留言