2019年10月10日 星期四

石垣之旅 Day3

花媽都係第一次親身接觸海豚咋!🥰
今次嘅旅程期待已久就係親親海豚!一早我哋喺民宿食完早餐後,就直接揸車去睇海豚。相對其他地方睇海豚,呢邊算係便宜,大約$500港幣一個人。 😊由於草草未夠四歲,所以是免費的。估唔到花花同草草都好大膽,一啲都唔怕接觸海豚🐬。而且海豚真的非常聰明,會做好多指令嘅動作。同時,這個行程的翻譯就是民宿老闆,得到了不少關於鯨魚和海豚的知識。原來海豚最長就是四尺,長過四尺的都已經稱呼佢哋為鯨魚。我們這次看的海豚就是海洋公園同款的海豚,而翻譯更告訴我們本籅這款海豚是灰色但因為越晒越黑,石垣這邊的海豚都變成黑色了。😳😳
新垣食堂坐位有限,要等啊!
新援食堂主打是牛肉咖喱飯和牛肉麵,咖喱不辣,所以小朋友都可以食。座位有限,所以都是要排隊的。本身我們想到明石食堂食排骨面,好可惜原來現在都不做午市了,只做晚市,所以我們轉戰到新垣食堂🙂也有意外驚喜呢!
店名:新垣食堂
電話:+81 980-89-2550

有小孩必到Banna Park
花花草草同花媽都期待已久的行程,Banna Park!🥰如果只靠車的導航,我建議用Google Map,因為Banna Park實在太大,車導航長期都話你到左,但我地要去的兒童遊樂場一直都去唔到🤨所以用Google Map好一點!花媽終於試左呢條長長的滑梯😝大人玩真係pat pat都痛!
晚餐繼續石垣牛
 呢間其實噚晚都想去,只不過佢話要訂位,我地冇日本電話訂唔到位,好彩噚日預約左今日5:30pm有得食。其實去到喝邊,基本身乜牛都一樣🥰所有牛都好好食😋
玩煙花
來到今晚,花花草草都勁鐘意的煙花環節,好彩姐姐一齊去咋!如果唔係點花果個要係女我🤣🤣花花草草第一次玩煙花,花媽都玩得好開心!我們民宿的老闆很好,我們直接在民宿外玩煙花呢!

沒有留言:

張貼留言